Blogger Templates

Thursday 27 October 2011

mr nobody (*.*)

Kenapa laa aku boleh mendapat perasaan itu?????Tanpa aku sedari ia boleh datang dengan sendirinyer....Hish,pelik betul laaa....Tapi sebenarnyer ia mmg x pelik...Sebabnyer ade sesetengah org menyatakan bahawa cinta x perlu dicari kerana ia boleh datang sendiri...Ini laa kenyataan yg terjadi pada diriku...Selama 1 thn lebih aku masih setia menanti si dia....Kini aku telah mengambil keputusan untk melupakan si dia....Aku ingtkan mudah untk melupakan org yg kiter cintai tetapi sebaliknyer pulak....Makin aku nak melupakan dia makin aku asyik teringat kat dia...Macam mane x teringat hari2 jumper die....Hish,,,geram aku....Mase nie jugak laa aku asyik bertembung dgn die tuw...Satu lagi kalu aku jumpa ngan die pasti jantung aku nie bagaikan nak terjatuh.....Dup... dap... dup.... dap....Akhirnyer aku mengambil keputusan untk memberanikan diri kalu jumpa die buat2 x tau aje,selain itu aku jugak ade merancang untk menjauhkan diri drp die...Kini dah beberapa bulan aku berjaya melupakan die....Aku rase gembira yg teramat sangat...Aku rase x percaya pulak...Tapi inilah realitinyer...



No comments:

Post a Comment