Blogger Templates

Friday 28 October 2011

kawan oh kawan.....

kenapa kini kiter sering bergaduh?????apa sebenarnyer punca yg menyebabkan kiter asyik sangat bergaduh....kalau laa sye tau pasti sye akn tlg perbetulkan keadaan nie sebabnyer sye rindu akn persahabatan kiter yg dahulu....kiter dahulu satu geng,kalu gi mne2 mesti sme2....tapi kadang2 ade gok yg x leh nok keluar tapi yg boleh keluar tetap gi gok....kini tengok laaa hok tuw sorang,hok nun pulak dua org.....yg lain pulak entah laa...hish,mcm2...kita dulu sentiasa bergelak ketawa bersame2...lening tengok ah....hok nie sukew, hok tuw nangis....kini kiter sudah x de persefahaman lagi....kiter lening suker wak hal sendiri2 aje....ok laaa.....nie sajer yg aku mampu karangkan sebab nyer aku x tau nok terjemahkan yg ade di hati aku sekarang nie...bermacam2 perasaan di hati aku sekarang nie...sedih ade,kecewa ade,marah pon ade....kat kepala aku pulak sakit rase memikirkan perkara nie...

sebelum aku publish post nie,aku harap sangat geng2 kiter dapat bersatu kambali seperti dahulu ataupun lebih baik drp dahulu.....tolonglah aku merayu sangat2 kat geng2 kiter nie bersatu laa balik seperti sediakala sebelum keadaan ini menjadi lebih buruk atau kiter sudah terlambat untk memperbaiki nyer lagi....

akhir kata,aku nok nasihat kan kalu aku ade wak salah kat geng2 kiter yg lain aku nok mintok ampun banyok2....begitu jugak ngan korang maafkan laa kesalahan geng2 kiter tuw walaupun kesalahan tuw susah untk dimaafkan....

No comments:

Post a Comment