Blogger Templates

Sunday 30 October 2011

kenapa akhirnya begini?????



                                         selama ini ku sangkakan kau kawanku
                                          tetapi kau rupa-rupanya lawanku
                                   sendiri aku tertanya2 dimanakah sifatmu yg dahulu
                                           selama ini aku sanjung dirimu
                                  aku jadikan dirimu sebagai idolaku utnk ku bangun dgn 
                                                                   sendiri
                                         tanpa bergantung pada diri org lain
                                       tetapi semuanyer hilang apabila ku sedari
                                           perubahan sikapmu pada mulanyer sikit shj
                                    tetapi setelah beberapa minggu perubahan dirimu
                                                     semakin terserlah
                                        tetapi perubahanmu itu hanya aku yg perasan....

                                     adakah perubahan dirimu itu kerana aku????
                                                     tetapi kenapa??????
                                                 cuba engkau jelaskan padaku
                                     jikalau perubahanmu itu mmg ada kena-mengena dgn diriku
                                          ku susun sepuluh jariku meminta ampun darimu....

                                           andai aku mmg tidak layak menjadi kwnmu
                                                    aku redha dgn takdirNya


                                                                                                                                        ikhlas drp
                                                                                                                                           hatiku!!!

No comments:

Post a Comment