Blogger Templates

Wednesday 11 April 2012

my feeling



tahun nie aku rase sangat sedih dan kecewa sbb die telah bertukar ke sekolah lain sbb die dapat straight a dlm pmr….hish,x sempat aku nak ucapkan tahniah untk die…tp tahun nie aku pulak yg perlu menduduki pmr…aku harap sanagt aku dapat mengikut jejak die tuw..semenjak die pindah aku rasa sunyi sangat kat sekolah…dulu aku boleh jugak tengok wajah die dari jauh tp kali nie batang hidung pon tak boleh nampak…
Sedih2….teruk betul lah die tuw ad eke patut die tinggal aku sendirian kat sekolah nie….hati nie rasa mmg tak boleh menerima hakikat bahawa die sudah pindah sekolah..ttp kenyataannya ataupun realitinyer die mmg sudah berpindah dah pon dari minggu lepas lagi…dlm kls pasti aku asyik terbayangkan muka die tuw….rezak2….knp lah perasaan aku nie tak boleh ubah…padahal aku sebenarnyer benci ngan tuw tp tuw Cuma mulut yg pandai berkata2 tp hati aku nie kata aku masih sayangkan die tuw….kadang2 ade jugak aku terpikir berdosa tak kalu kiter asyik teringatkan lelaki yg kiter suka…tp aku nok tanyer sape????ustazah??ustaz???ma???atau pon abah???oh,no!!!
Ade jugak aku berangan kalu die pon suke kat aku mcm aku suka kat die kan best….tp itu cume khayalan aku tp hakikat nyer die x suke aku pon walaupun satu sen…hahaha….mungkin impian aku nie boleh jadi kenyataan…siapa boleh tau…kut2 satu ari nanti die yg nok kat aku…hehehe….harap2 mcm tu w laa….tp semua itu kententuan tuhan kiter nie sebagai manusia hanya mampu merancang….ok lah samapi sini jer dulu,ok lain kali kalu aku ade mase lagi aku akn sambung…wasalam…..gudnight….hope sweet dream to me and my lovely “mimi”…

No comments:

Post a Comment